Sep 28, 2009

Nunta Costin & Laura



Cand m-am intalnit cu ei in primavara, Laura a intrat direct in miezul problemei spunandu-mi ca este si ea pasionata de fotografie. Dupa cateva discutii tehnice si chiar cateva "mustrari" constructive din partea ei, am semnat si au trecut multe luni pana sa-i vad din nou la nunta lor. Trebuie sa recunoasc ca nu am reusit sa-i "citesc" prea bine atunci, dar mi-a placut tot ce s-a intamplat la nunta lor. Totodata, aceasta zi a insemnat si debutul in lumea fotografiei de nunta a lui Victor Manea, un foarte bun prieten si, evident, pasionat de fotografie. Monica nu a putut veni cu mine la acest eveniment (a ramas blocata in Horezu cu cel mic care a luat un rosu in gat) si a trebuit sa-l iau pe el cu mine. Sunt sigur ca atunci cand isi va face un portofoliu, ii voi pune link-ul pe blog. Suna foarte pretentios, dar e primul meu ucenic. Suna pretentios pentru ca nu sunt un maestru in fotografia de nunta, dar ajut cu ceea ce stiu pe oricine are bun simt si vad ca isi doreste sa faca ceva din asta.