Dec 22, 2009

Pre-wedding Vlad & Rita



Iata si penultima postare pe anul acesta! Sincer sa fiu, ma grabesc sa termin totul si sa stau cu Theo si Monica fara sa ma mai gandesc la nimic. E Craciunul, poate perioada preferata a anului pentru mine, si dupa un an destul de plin imi voi darui cateva zile in care nu voi mai posta nimic pe blog, twitter, facebook, vimeo etc. Intru in vacanta. :)

Vlad si Rita au fost primii cu care am semnat pentru anul viitor. Le-am oferit o sedinta foto de logodna si dupa ce i-am cunoscut mai bine... inca una. Prima, cea pe care o vedeti mai jos, este facuta in luna octombrie. Urmatoarea va fi cu o saptamana sau doua inaintea nuntii lor.

Despre ei nu va pot spune prea multe, cred ca se vede din fotografii ce fel de oameni sunt. Plini de viata si veseli, mi-au acordat incredere totala si v-as putea povesti mult mai multe, dar voi lasa totul pentru urmatoarea sedinta foto si pentru nunta lor care sunt sigur ca va fi cu totul si cu totul speciala.

Maine sper sa vin si cu ultima postare! Pe curand!