Jul 6, 2010

Pre-wedding & Nunta - Alexandra si Mihai



Cand Mihai m-a sunat sa-mi spuna ca m-ar dori ca fotograf la nunta lui, am ramas un pic surprins. Imi urmarea blog-ul de ceva timp, dar eram sigur ca are gusturi mai bune de atat. :) Nu a durat mult si 29 mai era in agenda mea ca data sigura cand voi fi langa el si Alexandra. Intre timp am ajuns sa ne cunoastem mai bine si, cand si-a aratat interesul pentru fotografia de nunta, i-am propus sa ma asiste la cateva evenimente. De la inceputul anului si pana acum m-a asistat la 2 nunti si mai urmeaza cateva. Sunt sigur ca pana la sfarsitul anului va avea un portofoliu solid si ca va ajunge un fotograf de nunta de succes. :)
Sedinta foto de logodna a avut loc la 5.30 dimineata! :) S-au trezit si ei, dar si eu, surprinzator! Am vrut sa avem orasul liber, sa fie doar al nostru.
Nunta lor a fost exact asa cum au spus ei ca va fi: dupa gustul lor! Independenta am apreciat-o mereu la toate cuplurile care au ales sa-si faca nunta cum au vrut ei si de fiecare data a iesit minunat. Din cauza ca nu au existat traditii de nici un fel, ei nu s-au grabit cu nimic si au avut fost cat se poate de relaxati pe tot parcursul zilei.
Alexandra si Mihai sunt doi oameni care se iubesc sincer. In timpul petrecererii pe 2 pereti se derulau fotografii cu ei din "tinerete" si fiecare fotografie avea un sens nu doar pentru ei, dar si pentru fiecare invitat, fie el prieten sau ruda. Mihai e o figura, Alexandra il suporta cu dragoste si il urmeaza in toate visele lui, indiferent de cat de ciudate ar putea sa le para altora. Asta mi-a placut cel mai mult la ea, felul in care il sprijina sa faca ceea ce isi doreste, fara sa-i fie teama de consecinte. Asta se numeste incredere si de obicei se obtine dupa multi ani de zile. Ei au incredere unul in celalalt si de aici si sinceritatea gesturilor si trairilor lor. Felicitari! :) Vad si ascult povesti de dragoste de 2 ani de zile, dar oameni care sa se inteleaga atat de bine ca voi doi nu sunt multi.
Si acum o mica premiera! :) O echipa de tineri videografi care incearca sa vina cu ceva nou pe piata din Romania. Ei sunt Cristian Popa si Valentin Oprea, doi prieteni foarte buni care pana de curand nici nu stiau unde este butonul de inregistrare la o camera video. In schimb, amandoi au o pasiune pentru film si multa, multa imaginatie. :) Si sa vedeti cat de surprins am fost de primele lucruri pe care le-au facut impreuna, si asta la doar cateva zile de cand si-au cumparat aparatele si obiectivele. Nu sunt lucrurile noi cu care incearca ei sa vina pe piata, dar eu un inceput mai mult decat promitator. Nu o sa intru in detalii tehnice, dar in principiu filmeaza cu DSLR-uri. Pentru cei care stramba din nas cand se gandesc ca cineva filmeaza cu aparatul foto, le recomand sa urmeareasca fenomenul. E o revolutie de mai bine de un an de zile in industria videografilor de afara. Deocamdata voi pune doar trailer-ul nuntii lor si vor mai urma si alte filme pe parcursul acestui an. Mie mi-a placut foarte tare, mai ales ca e prima lor experienta. Felicitari, Cristi si Vali! Keep it up! Intr-o zi vom putea face tot ce ne trece prin minte pe partea video. Eu abia astept! :))
Este foarte tarziu si cred ca am scris deja prea mult. :) Mihai si Alexandra imi sunt prieteni dragi si nu as fi vrut sa ratez nimic. Va las sa vedeti fotografiile si filmuletul de la final. Pe curand!
Cu drag,
Marius











































Si acum clipul :)



"ALL IN" - a different kind of wedding trailer from Cristian Popa on Vimeo.