Jul 2, 2010

Remake Sedinta Foto



Nu e o nunta, e o sedinta foto in... trei cupluri! Ideea a fost a lor si in mod normal nu as fi acceptat propunerea, deoarece in mintea mea o sedinta foto este oricum dificila cu un singur cuplu, habar nu aveam cum m-as fi descurcat cu 3. Noroc cu Bogdan (unul dintre cei trei baieti) pe care il cunosc de 20 de ani ca nu s-a lasat si pana la urma a organizat totul si a reusit sa-i stranga pe toti. Ei s-au casatorit cu ceva ani in urma si si-au dorit sa aiba o sedinta foto altfel decat cea pe care au avut-o atunci. Ideea le-a venit cand au intrat pe site-ul meu. Bogdan nu stia ce fac si intr-o zi ne-am intalnit in fata bisericii din care ei fac parte si, din vorba in vorba, i-am povestit cu ce ma ocup. :) Asa s-a ajuns aici. Mai jos sunt cateva din fotografiile mele preferate din acea zi.
As fi vrut sa incep postarea cu "E ultima sedinta foto pe anul acesta la Mogosoaia", dar nu am ce-i face, a fost dorinta lor sa organizam sedinta foto acolo, dar a fost si cea mai buna solutie pentru ca nu ne-a deranjat absolut nimeni. Tot parcul era al nostru! :)
Ok! Maine vin cu o alta postare, o surpriza! :)
Cu drag,
Marius

PS: Mihai, tu urmezi, promit! :)